آیا خرید گلکسی نوت ۱۰ پلاس در سال ۲۰۲۰ منطقی است؟


admin 28 تیر 1399 دقیقه مطالعه
آیا خرید گلکسی نوت ۱۰ پلاس در سال ۲۰۲۰ منطقی است؟

گلکسی نوت ۱۰ پلاس یکی از بهترین پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۹ بود که به همراه نسخه استاندارد، یعنی گلکسی نوت ۱۰ راهی بازار شد. در حال حاضر این محصول دومین پرچم‌دار شرکت سامسونگ بعد از سری اس ۲۰ محسوب می‌شود اما سوال اینجاست که با وجود تعداد زیادی از گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب، آیا هنوز هم خرید گلکسی نوت ۱۰ پلاس در سال ۲۰۲۰ منطقی است؟

در ماه آگوست ۲۰۱۹، سامسونگ از سری نوت ۱۰ رونمایی کرد. در حالی که یک سالی از سن و سال این گوشی می‌گذرد، اما هنوز هم یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه‌هایی است که کاربران در صورت تمایل به پرداخت هزینه زیاد می‌توانند آن را تهیه کنند. مخصوصا اینکه از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند که به نسبت سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و به جذابیت آن می‌افزاید.

اما در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۰ هستند. محصولاتی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G که تقریبا می‌توان گفت از هر لحاظ به نسبت پرچم‌دارهای نسل قبل سامسونگ پیشرفت داشته‌اند. همچنین کمتر از ۱ ماه دیگر شاهد رونمایی از سری نوت ۲۰ نیز خواهیم بود که با توجه به خبرهای اخیر، ظاهرا قرار است محصولی خارق‌العاده باشند. اما نکته تعیین کننده، قیمت بسیار بالای این پرچم‌دارهاست. همین مسئله باعث می‌شود بسیاری از کاربران به سمت پرچم‌دارهای قدیمی روی بیاورند. اینجاست که نوت ۱۰ پلاس می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده به حساب بیاید.

بدیهی است خرید پرچم‌دار یک سال قبل کار اشتباهی نیست. خوشبختانه نوت ۱۰ پلاس اصلا گوشی ضعیفی محسوب نمی‌شود. این گوشی نه تنها از قابلیت‌های زیادی نظیر قلم هوشمند، دوربین‌ و نمایشگر با کیفیت و سخت‌افزار قدرتمند بهره می‌برد بلکه به لطف حذف حواشی و رنگ‌بندی عالی، زیبایی خیره‌کننده‌ای نیز دارد. سامسونگ معمولا به این سری از پرچم‌داران خود بهای زیادی می‌دهد و هرچه که در چنته دارد در آن‌ها بکار می‌برد تا بتواند با خیال راحت با پرچم‌دارهای اپل رقابت کند. بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که نوت ۱۰ پلاس به راحتی می‌تواند تمام نیازهای شما را بدون کوچک‌ترین مشکلی برطرف کند.

برچسب‌ها :

One thought on “آیا خرید گلکسی نوت ۱۰ پلاس در سال ۲۰۲۰ منطقی است؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*